Thursday, May 14, 2009

May We Have Your Bpop Votes... plz?

4 comments:

Martijn said...

Ze zijn genaaid, ze waren bv duidelijk beter dan Denemarken.

Hiram said...

Dat zeker, maar vocaal en vooral qua show hield het ook niet echt over bij Mulvey & co. Had niettemin wel verwacht dat ze het zouden redden :(

Bedankt voor het stemmen allemaal ;)

Ludo said...

viel me echt tegen, vocaal zwabberde 't aan alle kanten. (Maar ik houd toch al niet zo van Kate Perry)

van mij had Cyprus door mogen gaan met zo'n schattig vals zingend lolita-meisje.

Hiram said...

Het was ook tegelijk te Amerikaans (voor Eurovisie) en niet Amerikaans genoeg (qua bpop, het refrein is toch net niet dik genoeg, wat te Enya), bedacht ik me gister. De eerste echt goede Britse bpop moet nog gemaakt worden, of je moet Girlschool meetellen... Ik vind "Et Cetera" niet zo heel erg Katy Perry (waar ikzelf overigens ook niet echt fan van ben), daar is het niet sassy genoeg voor. Vocaal viel er trouwens op de andere kandidaten ook wel het nodige af te dingen gisteren, dus dat kan het eigenlijk niet geweest zijn.